Microsoft SuperBowl advertenties

Een TV reclame tijdens de Superbowl kost 130.000 dollar per seconde. Dure reclames dus. Bedrijven als Microsoft, Apple en Coca Cola zorgen er dus voor dat de advertenties die ze tijdens de super bowl

1 min Blog Danny Burlage 6 februari 2015

Een TV reclame tijdens de Superbowl kost 130.000 dollar per seconde. Dure reclames dus. Bedrijven als Microsoft, Apple en Coca Cola zorgen er dus voor dat de advertenties die ze tijdens de super bowl tonen echt uniek zijn.

Microsoft toonde dit jaar twee reclame commercials. Eigenlijk zijn het meer mini films dan reclames.

Microsoft Super Bowl Commercial 2015: Braylon O’Neill

Video over een zes jarig jongetje zonder benen. In de video wordt getoond hoe Braylon door technologie geholpen wordt om weer te kunnen lopen.

Microsoft Super Bowl Commercial 2015: Estella’s Brilliant Bus

Initiatief van Estella onder de naam Brilliant Bus. In de video wordt getoond hoe kids in onderbedeelde gebieden toegang krijgen tot technologie.

Leuke video’s die met name een ‘goed gevoel’ proberen te creëren.

Deel je enthousiasme

Danny Burlage

Innovatie is wat mij en mijn werk binnen Wortell drijft. Als oprichter en Algemeen Directeur ben ik voortdurend bezig met de manier waarop technologie onze klanten kan helpen succesvol te zijn.

Stuur Danny een e-mailBekijk alle blogs van Danny