Leer in een uur tijd alles wat je moet weten over een XLA

Webinar Evenement

Gratis webinar op 13 december om 10:00 uur

Waar een SLA (Service Level Agreement) niet meer uit het IT landschap is weg te denken, valt voor de XLA (Xperience Level Agreement) nog veel winst te behalen. Wat is het verschil tussen deze twee agreements en waarom is de focus op SLA écht niet meer voldoende?

Wat we behandelen in het webinar

Een SLA focust op de technische performance zoals beschikbaarheid en reactietijd. Belangrijk voor de kwaliteit van de IT omgeving. Echter zorgt een SLA niet voor een garantie van tevredenheid vanuit de business of vanuit de eindgebruiker. En dat terwijl de snelle vooruitgang van technologie ervoor zorgt dat de verwachtingen van je eindgebruikers per minuut stijgen. Om als IT afdeling het verschil te maken is het belangrijk om met de XLA aan de slag te gaan. Experience first, process second. 

In het webinar behandelen Robert van Son en Guido Ploum het volgende:

  • Wat is het verschil tussen een SLA en XLA?
  • Waarom maken steeds meer organisaties de stap naar een XLA?
  • Wat betekent dit voor de IT afdeling?
  • Een voorbeeld uit de praktijk: de HAS Hogeschool.
  • Hoe stel ik een XLA op en hoe bepaal ik de KPI’s?

Voor wie:

Je hebt te maken met: Managed Services, Servicedesk, IT management, optimaliseren van IT processen, de digitale werkplek, IT budgetten, leveranciersmanagement, outsourcing, innovatie.

Je bent werkzaam als:  IT manager, Service Delivery Manager, Managed Services Provider, Change Manager, Workplace Manager, Innovation Manager, Financieel Manager.

Of je bent gewoon nieuwsgierig naar deze ontwikkelingen.

Inschrijven

Het draait niet om de techniek: de beleving staat centraal

Bekijk case

Deel je enthousiasme