Service Manager
Als Service Manager bij Wortell ben jij de vertegenwoordiger van de klant. Jij figureert als sparringpartner tussen Wortell en de klant. Jij bent verantwoordelijk voor het opzetten en bewaken van de diensten catalogus van de Services organisatie van Wortell. Daarbij ben je verantwoordelijk voor het handhaven van een positieve relatie met de klant. Je bespreekt nieuwe klantwensen en vertaalt deze naar eventueel nieuwe Services diensten. Daarnaast bespreek je de performance en afwijkingen hierop tijdens Service Management gesprekken op locatie van de klant.
Je komt terecht in een team bestaande uit 12 Services Managers. Ieder met een eigen klanten portefeuille van verschillende klanten van Wortell. Het is jouw doel om de balans te creëren tussen een tevreden klant en een tevreden achterban. Jij krijgt energie van het werken bij een project- en beheer georiënteerde IT organisatie.

Ontmoet enkele collega's

Emiel Feld

Hinda Ottevanger

René Eijgenhuijsen
Wat ga je doen?




Wat heb je nodig?
- Jij beschikt over een hbo werk- en denkniveau;
- Minimaal vijf jaar werkervaring als Service (delivery) Manager bij een MSP;
- Kennis van ITIL-processen, bij voorkeur ITIL v3 gecertificeerd;
- Sterke interesse in en affiniteit met de nieuwste Microsoft technologieën en IT-dienstverlening;
- Je bent communicatief vaardig en legt makkelijk contact, of het nu je collega’s of de klant betreft;
- Pragmatisch, proactief, verbindend, gedreven en klant- en resultaatgericht zijn woorden die jou omschrijven.
Hoe ziet jouw week eruit?
Je gaat werken in een dynamische en snel veranderende organisatie met een spannende en diverse set aan klanten. Als Service Manager krijg je de ruimte om echt invloed uit te oefenen op de organisatie samen met je team.
Bij Wortell begrijpen we elkaar: we zetten mensen op de eerste plaats. Hier werk je samen met een team van experts, werk je elke dag met de laatste technieken, met als doel om onze klanten in hun kracht te zetten. Want dat is volgens ons waar technologie voor staat: we empower people, zodat in een wereld vol verandering het nog steeds de mensen zijn die het verschil kunnen maken.
“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”
Groeipad






Sollicitatieproces
