Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.
Managed Services

Service Manager

Senior Lijnden, Gouda, Eindhoven en/of thuis 32-40 uur

Als Service Manager bij Wortell ben jij de vertegenwoordiger van de klant. Jij figureert als sparringpartner tussen Wortell en de klant. Jij bent verantwoordelijk voor het opzetten en bewaken van de diensten catalogus van de Services organisatie van Wortell. Daarbij ben je verantwoordelijk voor het handhaven van een positieve relatie met de klant. Je bespreekt nieuwe klantwensen en vertaalt deze naar eventueel nieuwe Services diensten. Daarnaast bespreek je de performance en afwijkingen hierop tijdens Service Management gesprekken op locatie van de klant.

Je komt terecht in een team bestaande uit 12 Services Managers. Ieder met een eigen klanten portefeuille van verschillende klanten van Wortell. Het is jouw doel om de balans te creëren tussen een tevreden klant en een tevreden achterban. Jij krijgt energie van het werken bij een project- en beheer georiënteerde IT organisatie.

Ontmoet enkele collega's

Emiel Feld

Service Management Lead

Hinda Ottevanger

Service Manager

René Eijgenhuijsen

Service Manager
Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Opstellen SLA’s
Aanspreekpunt
Bewaken contract afspraken
Rapportages
Opstellen SLA’s
Als Service Manager richt jij de overeengekomen dienst in mét de bijbehorende service afspraken (Service Level Agreement) die met de klanten gemaakt zijn. Dit doe jij binnen de Services organisatie. 
Aanspreekpunt

Jij bent voor jouw klanten het eerste aanspreekpunt voor alle geleverde diensten. Als Service Manager sta je in dienst van de klant en bespreek en vertaal je de wensen intern richting jouw operationele collega's.  

Bewaken contract afspraken

Als Service Manager bewaak jij de scope en de contractuele afspraken met jouw klanten. Jij bent in staat om de behoefte van de klanten in te vullen binnen de gemaakte contract afspraken en waar nodig weet jij de Accountmanager aan te haken voor het zilveren van een extra services.

Rapportages

Aan het einde van de maand maak jij de rapportages voor jouw klanten, plan je de week erop klantgesprekken en bespreek je de performance en afwijkingen.

We zoeken echt een topper

Wat heb je nodig?

  • Jij beschikt over een hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal vijf jaar werkervaring als Service (delivery) Manager bij een MSP;
  • Kennis van ITIL-processen, bij voorkeur ITIL v3 gecertificeerd;
  • Sterke interesse in en affiniteit met de nieuwste Microsoft technologieën en IT-dienstverlening;
  • Je bent communicatief vaardig en legt makkelijk contact, of het nu je collega’s of de klant betreft;
  • Pragmatisch, proactief, verbindend, gedreven en klant- en resultaatgericht zijn woorden die jou omschrijven.
Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet jouw week eruit?

Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-14:00: Schakelen met de klant
Maandag 14:00-16:00: Opstellen SLA
Dinsdag 09:00-11:00: SLA opstellen
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Dinsdag 16:00-17:00: Klantoverleg
Woensdag 09:00-10:00: Recurring issue meeting
Woensdag 13:00-15:00: Rapportage
Woensdag 15:00-16:00: Klantoverleg
Donderdag 11:00-12:00: Klantoverleg
Donderdag 12:00-13:00: Lunch
Donderdag 16:00-18:00: Focustijd - Niet storen
Vrijdag 09:00-11:00: Service management meeting

Je gaat werken in een dynamische en snel veranderende organisatie met een spannende en diverse set aan klanten. Als Service Manager krijg je de ruimte om echt invloed uit te oefenen op de organisatie samen met je team.

Bij Wortell begrijpen we elkaar: we zetten mensen op de eerste plaats. Hier werk je samen met een team van experts, werk je elke dag met de laatste technieken, met als doel om onze klanten in hun kracht te zetten. Want dat is volgens ons waar technologie voor staat: we empower people, zodat in een wereld vol verandering het nog steeds de mensen zijn die het verschil kunnen maken.

Kortom

“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”

Groeipad

Medior Service Manager
Senior Service Manager
Services Director
Solliciteer direct!

Sollicitatieproces

1

Even bellen?

Wij willen je beter leren kennen. In dit gesprek horen wij graag wat jou getriggerd heeft om bij Wortell te solliciteren op deze vacature. Ook is het een mooi moment om jouw initiële vragen te beantwoorden.
2

Kennismaking

We nodigen je graag uit op ons kantoor in Lijnden of Gouda voor een kennismakingsgesprek. Een van onze recruiters zal je eerste gesprekspartner zijn en jouw contactpersoon gedurende het proces. We vertellen je graag meer over Wortell en zijn ook heel benieuwd naar wat jij zoekt in een nieuwe uitdaging.
3

Vervolggesprek

Goed gevoel? Dan nemen we de volgende stap. In het vervolggesprek spreek je twee collega’s uit het team. Zij zullen je meer vertellen over de afdeling en welke uitdagingen komen kijken bij deze rol.
4

Aanbieding

Is er een match? Dan bieden wij je graag een aanbieding aan. Wij streven naar het beste aanbod wat wij jou kunnen bieden, om op deze manier aan jouw wensen te voldoen als werkgever.
5

Contract tekenen

Ga je akkoord met de aanbieding? Dan is het tijd om de kurk van de fles te schieten en je contract te tekenen! Wij gaan je klaarstomen voor onze onboarding en wensen je alvast veel plezier als nieuwe Worteller!

Vragen over de Service Manager vacature?

Whatsapp mij via de button rechtsonder!
Kahina Fung Recruiter

Meer over Werken bij Wortell

Blogpost / 22-1-2023

Groei mét behoud van cultuur: wat ‘maakt’ ons Wortell?

In de afgelopen jaren is Wortell flink gegroeid. Bij veel organisaties gaat dat gepaard met een vermindering van het menselijke aspect. Omdat bij ons...
de mens voorop bij Wortell
Blogpost / 21-12-2022

De mens voorop: waarom enen en nullen níet het kloppende hart van Wortell zijn

Als Worteller wil je anderen graag helpen én houd je ervan om plezier te maken.
Duurzaamheid + vitaliteit + plezier = empowerment
Blogpost / 8-12-2022

We Empower People: hoe doen we dat?

De missie van Wortell luidt ‘We Empower People’. Want de mens staat bij ons centraal. Maar waaruit blijkt dit precies? In deze blogpost ve...
Blogpost / 24-11-2022

Wortell bestaat 25 jaar! De hoogtepunten en blunders in vogelvlucht

We grijpen het 25-jarige bestaan van Wortell graag aan om kort terug te blikken op een kwart eeuw aan hoogtepunten en blunders. Danny en Luc geven een...
Blogpost / 23-8-2022

Eindhoven de gekste

Vanaf 1 september openen wij een nieuw kantoor in Eindhoven.
Blogpost / 18-8-2022

Welkom onboard bij Wortell

Cindy Smit, onboarding medewerker bij Wortell, neemt je graag mee in ons onboardingsprogramma. Aan een nieuwe baan beginnen kan voor sommigen toch een...
Blogpost / 2-8-2022

Diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusiviteit bij Wortell

Het is Pride Week in Amsterdam! En dat vieren we enthousiast mee bij Wortell. Want kunnen zijn wie je bent en houden van wie je wilt, dat vinden...
Blogpost / 18-7-2022

Traineeship Cyber Security

In het najaar start ons Cyber Security Traineeship. Binnen dit programma word je binnen twee jaar opgeleid tot een zelfstandige Security Professional.
Blogpost / 14-6-2021

Echt op je plek zijn bij Wortell

De eerste maand als Worteller.
Blogpost / 5-5-2022

Uitstekend werkgeverschap; Wortell is een World-class Workplace

Ons motto, 'We empower people', geldt niet alleen voor klanten, maar ook voor onze medewerkers.
Blogpost / 25-2-2021

Waarom mensen bij Wortell op nummer één staan

Ons motto, 'We empower people', geldt niet alleen voor klanten, maar ook voor onze medewerkers.
Blogpost / 11-12-2020

De eerste week bij Wortell

Dion legt uit hoe zij werd meegenomen in de wereld van Wortell!