Optimize your operations

Door onze digitale denk- en werkwijze te combineren met data uit allerlei informatiebronnen en deze om te zetten naar heldere inzichten. We transformeren diensten en producten op basis van deze inzichten. Zo ontstaan nieuwe klantervaringen die inspelen op het verwachtingspatroon van de nieuwe consument. Werkprocessen worden vereenvoudigd en medewerkers krijgen meer mogelijkheden om hun werk slimmer te doen.

Optimize your operations

Organisaties verwachten nieuwe digitale ervaringen. Door traditionele producten en diensten te combineren met technologie en de kracht van het internet ontstaan nieuwe klantbelevingen. Klantervaringen worden uitgebreid met apps en websites die het product completer maken. Door inzichten in gebruik wordt de complete klantervaring persoonlijker.

Hoe

Medewerkers verwachten nieuwe digitale ervaringen. Door informatie om te zetten in concretere inzichten en antwoorden op vragen te bieden nog voordat ze gesteld zijn, worden medewerkers slimmer en productiever.

Bedrijfsprocessen worden verder gedigitaliseerd. Door alle stappen in de operatie te meten en voorspellingen te doen die gefundeerd zijn op eerdere ervaringen, worden deze steeds verder geoptimaliseerd.

Wat

Gebruik maken van apps die specifiek voor werk processen en functies ontwikkeld zijn, verbonden met verschillende systemen zoals bijvoorbeeld CRM en andere belangrijke databronnen. Deze informatie kan dan weer verwerkt worden in Power BI om het inzichtelijk te maken. Op de achtergrond kunnen automatisch verschillende analyses uit meerdere databronnen gedaan worden met Cortana Analytics die direct weergegeven worden. Delve gaat proactief op zoek naar inhoud op basis van voorkeuren.

[Video] NS: Met een HoloLens de trein in

Bekijk case