Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.

Wortell genomineerd als finalist voor de Microsoft Security Excellence Awards

MxDR (Managed eXtended Detection and Response)
18-3-2024

Wortell is genomineerd als finalist voor de Microsoft Security Excellence Awards in de categorie Security MSSP of the Year. Deze erkenning is een bekroning op ons werk en onderstreept de hoogwaardige security dienstverlening die we bieden. We zijn gekozen uit een internationaal gezelschap van toonaangevende spelers die het afgelopen jaar uitblonken in het leveren van top-notch security.

Als finalist zijn wij onderdeel van de Microsoft Intelligent Security Association (MISA), een ecosysteem van ISV's en MSSP's die hun producten en diensten hebben geïntegreerd met Microsoft's beveiligingstechnologie. Dit benadrukt onze toewijding en succes in het aanbieden van geavanceerde beveiligingsoplossingen aan onze klanten.💚💜

We zijn ontzettend dankbaar voor deze erkenning en vastberaden om verder te bouwen aan een veiligere digitale wereld. Dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan ons succes: ons team, onze klanten en relaties. Samen maken we het verschil!

In 2023 is Wortell met trots geëindigd in de top 5 van de Microsoft Security Excellence Awards, in de categorieën Innovatie en Diversiteit/Inclusiviteit. De prestigieuze awards worden georganiseerd door de Microsoft Intelligent Security Association (MISA), een programma van Microsoft waar slechts 60 partners wereldwijd onderdeel van zijn. Wortell is sinds 2019 lid van MISA, op basis van haar onderscheidende positie op het gebied van Microsoft Security.

De MXDR-dienst (Managed eXtended Detection and Response) van Wortell biedt 24/7 365 dagen per jaar proactieve monitoring én response van cyberdreigingen, op basis van Microsoft Defender en Microsoft Sentinel en de jarenlange expertise van Wortell. Via ‘vulnerability management’ analyseert Wortell kritisch de omgeving en voert het wijzigingen door om deze veiliger te maken.

Managed Detection and Response

Meer weten?