Ga naar content
Wij zijn de #1 Microsoft partner
#1 Microsoft partner van NL
Algemeen

Executive Assistant

Medior Lijnden en/of thuis € 4.200,- tot € 5.200,- 32-40 uur

Ben jij klaar om als Executive Assistant het verschil te maken binnen een groeiende, innovatieve organisatie waar technologie en mens centraal staan? Als rechterhand van onze C-Suite zorg jij ervoor dat zij zich kunnen focussen op hun strategische doelen. Dankzij slimme AI-tools en moderne technologieën is notuleren verleden tijd: jij neemt meetings op, haalt de belangrijkste actiepunten eruit en zorgt dat de directie altijd één stap voor is.

Je signaleert knelpunten, prioriteert actiepunten en zorgt voor een efficiënte doorstroom van informatie. Jij weet waar de prioriteiten van de directie liggen en zorgt voor een planning die daarbij aansluit. Als Executive Assistant ben je proactief, communiceer je helder en combineer je moeiteloos uiteenlopende taken. Geen uitdaging ga je uit de weg.

Onze moderne werkplek in Lijnden vormt jouw uitvalsbasis, maar we geloven ook in de kracht van hybride werken en bieden je daarvoor alle ruimte. Kortom, een unieke kans om je inzicht in bedrijfsvoering te verdiepen binnen een commercieel en dynamische organisatie.

Jouw toekomstige collega's

Danny Burlage

CEO

Brunia van Brakel

COO

Joost Dankers

CFO
Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Agenda- en Mailboxbeheer
Coördineren meetings
Interne projecten
Event management
Agenda- en Mailboxbeheer

Je beheert de agenda en mailbox van de Directieleden. Jij weet moeiteloos hoe je drukke schema’s vertaalt naar een heldere planning en hoe je een belangrijke Ad-hoc meeting realiseert in een volle agenda. Je organiseert de mailboxen en zorgt ervoor dat de mails met de hoogste prioriteit eerst behandeld worden. Waar nodig en mogelijk pak jij zelf vraagstukken op.

Coördineren meetings

Je organiseert de Executive Meetings. Je bereid de agenda voor, stuurt deze uit en haalt uit het opgenomen transcript de belangrijkste actiepunten. Vervolgens ga jij met de actiepunten aan de slag en draag je zorg voor de invulling hiervan en neem je contact op met de betreffenden belanghebbenden.

Interne projecten

Je werkt nauw samen met verschillende projectleiders/-afdelingen om de uitrol van interne projecten tot een succes te maken. Denk hierbij aan coördinerende taken, voortgangsbewaking, het maken van presentaties en het bedenken en uitvoeren van een communicatiestrategie behorende bij het project.

Event management

Naast het inplannen en faciliteren van de Executive Meetings, organiseer jij ook de periodieke Company Updates (4x per jaar) en andere interne events die bijdragen aan verbinding en betrokkenheid van onze medewerkers. Jij neemt het hele proces in handen en zorgt dat iedere bijeenkomst impactvol verloopt.

We zoeken echt een topper

Wat heb je nodig?

  • Een afgeronde HBO- of universitaire studie;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in vergelijkbare rollen;
  • Ervaring met het organiseren van (bedrijfs)events en meetings op hoog niveau;
  • Je bent tech-savvy: je werkt moeiteloos met moderne tools en je staat open voor nieuwe technologieën en AI-toepassingen;
  • Je bent organisatiesensitief: je begrijpt snel hoe de lijnen lopen en weet je communicatie hierop af te stemmen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je werkt zelfstandig, bent flexibel en weet prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving.
Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet je dag eruit?

Maandag 16:00-17:00: Email inboxen lezen
Maandag 17:00-18:00: Teams chat(s) beantwoorden
Dinsdag 09:00-10:00: Bila COO
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Dinsdag 14:00-15:00: Verzoek van CEO
Dinsdag 16:00-17:00: Opvolgen van de actielijst
Woensdag 09:00-10:00: Inboxen lezen
Woensdag 10:00-11:00: Acties uitzetten
Woensdag 11:00-12:00: Bila CEO
Woensdag 12:00-13:00: Lunch
Woensdag 17:00-18:00: Call COO
Donderdag 11:00-12:00: Bila CFO
Donderdag 12:00-13:00: Lunch
Donderdag 16:00-17:00: Voorbereiden presentaties
Donderdag 17:00-18:00: DoMiBo
Vrijdag 11:00-12:00: Travel management
Vrijdag 12:00-13:00: Ad-hoc meeting
Vrijdag 13:00-14:00: Lunch
Vrijdag 14:00-16:00: Intern project ondersteuning
Vrijdag 16:00-17:00: Agenda- en Mailboxbeheer
Mylene Nijman Recruiter

Vragen over de Executive Assistant vacature?

Whatsapp mij via de button rechtsonder

Jouw hart gaat sneller kloppen van complexe bedrijfskundige vraagstukken! Je bent communicatief vaardig en legt makkelijk contact, of het nu je collega’s of de klant betreft.

Bij Wortell begrijpen we elkaar: we zetten mensen op de eerste plaats. Hier werk je samen met een team van experts, werk je elke dag met de laatste technieken, met als doel om onze klanten in hun kracht te zetten. Want dat is volgens ons waar technologie voor staat: we empower people, zodat in een wereld vol verandering het nog steeds de mensen zijn die het verschil kunnen maken.

Kortom

“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”

Solliciteer direct!

Sollicitatieproces

1

Even bellen?

Wij willen je beter leren kennen. In dit gesprek horen wij graag wat jou getriggerd heeft om bij Wortell te solliciteren op deze vacature. Ook is het een mooi moment om jouw initiële vragen te beantwoorden.
2

Kennismaking

We nodigen je graag uit op ons kantoor in Lijnden of Gouda voor een kennismakingsgesprek. Een van onze recruiters zal je eerste gesprekspartner zijn en jouw contactpersoon gedurende het proces. We vertellen je graag meer over Wortell en zijn ook heel benieuwd naar wat jij zoekt in een nieuwe uitdaging.
3

Vervolggesprek

Goed gevoel? Dan nemen we de volgende stap. In het vervolggesprek spreek je twee collega’s uit het team. Zij zullen je meer vertellen over de afdeling en welke uitdagingen komen kijken bij deze rol.
Gesprek
4

Aanbieding

Is er een match? Dan bieden wij je graag een aanbieding aan. Wij streven naar het beste aanbod wat wij jou kunnen bieden, om op deze manier aan jouw wensen te voldoen als werkgever.
5

Contract tekenen

Ga je akkoord met de aanbieding? Dan is het tijd om de kurk van de fles te schieten en je contract te tekenen! Wij gaan je klaarstomen voor onze onboarding en wensen je alvast veel plezier als nieuwe Worteller!