Continuous Innovation

In de ICT-wereld volgen ontwikkelingen elkaar razendsnel op en als techniek niet je core business is, dan is het haast ondoenlijk om bij te blijven. En dat hoeft gelukkig ook niet. Continuous Innovation helpt jou vooruit kijken. Zo houd jij maandelijks grip op innovaties en updates.

 



Continuous Innovation programma

Zodra wij het IT beheer van onze klant overnemen, schakelen we onze innovatie experts in. Deze experts houden je op de hoogte van wat er speelt en wat er gaat spelen in de toekomst. En geven je advies hoe daarmee om te gaan. Het beheren van de IT- omgeving is belangrijk. Maar we hebben bij onze klanten gemerkt dat ze het net zo belangrijk vinden om bij te blijven.

img

Er is simpelweg te weinig tijd

Er is simpelweg niet genoeg tijd. Maar het is voor de voortgang van het bedrijf of organisatie wél belangrijk om te weten wat er gaat spelen, nu en in de toekomst. Het kan namelijk van belang zijn voor het bepalen waar de investeringen naartoe moeten gaan. Dat is precies waar onze innovatie experts je bij helpen. Zij praten je bij over nieuwe updates en wat die voor een impact hebben op systemen en op de organisatie in zijn geheel.

Grip op innovaties en updates

Klanten gaan nu op maandelijkse basis gebruikmaken van onze dienst Continuous Innovation, zodat het onderdeel van de bedrijfsvoering wordt. Door IT-managers, CIO’s, security officers en ambassadeurs op de hoogte te houden van welke ontwikkelingen er zijn en wat ermee te doen, helpen we hen om grip te houden op al die innovaties en updates. Zo voorkomen we dat eindgebruikers geconfronteerd worden met nieuwe features die ineens beschikbaar zijn na de update. De servicedesk wordt overstelpt met vragen terwijl men daar nog niet klaar voor is.

Wij weten wat er aan zit te komen

Met Continuous Innovation ondersteunen wij onze klanten daarin. We zijn Microsoft Gold Partner en hebben als eerste toegang tot nieuws en updates. Bij Wortell weten we wat er aan zit te komen. Zo kunnen we adviseren om nog even te wachten met een overstap of aanschaf van nieuwe systemen.

We adviseren over welke impact op de organisatie innovaties zullen gaan hebben en hoe er het best gehandeld kan worden. We geven onze klanten een advies op maat. Op basis van Continuous Innovation en onze adviezen wordt ICT voorspelbaar en beheersbaar voor onze klanten. Zodat ze betere strategische keuzes kunnen maken.

Een voorbeeld

Leerlingen en docenten gaan steeds meer digitaal samenwerken. Onderwijsinstellingen hebben Office 365 geïmplementeerd en gebruiken mooie oplossingen als Teams for classes. Maar we zien ook dat het beheer van die oplossingen efficiënter kan met School Data Sync, een additionele service die Microsoft biedt bovenop Office 365. We leggen dan de werking uit en wat ze moeten doen voor de voorbereiding van de implementatie. Daarmee kan de onderwijsinstelling de afweging maken of het echt iets voor hen is. Wij ondersteunen daarbij en automatiseren het proces. Dit is een voorbeeld van een verbetering in het beheerproces.

Ook ondersteunen we scholen bij hun streven om het beste uit iedere leerling te halen. Een school wil bijvoorbeeld hun leerlingenadviezen personaliseren. Daar is wel data voor nodig uit allerlei verschillende bronnen. In een werksessie adviseren wij om eens naar Power BI te kijken. Het draait dus niet altijd om beheer, het gaat erom waar onze klanten mee bezig zijn in de praktijk, zoals goed onderwijs bieden. Dankzij Continuous Innovation kunnen ze dat daadwerkelijk realiseren.

We zetten de juiste filters aan

We willen niet alleen de focus leggen op de technologie, waar Microsoft allemaal mee bezig is. Juist door te helpen met het krijgen van inzicht hoe die technologie toegepast kan worden door de klant. Heel veel updates zijn voor klanten helemaal niet van toepassing. Die filteren we er uit. Zo kunnen we  echt de focus leggen op wat toegevoegde waarde biedt.

Persoonlijk advies

“Het mooiste van Continuous Innovation vind ik het persoonlijke karakter”

We gooien het niet over de schutting, we sturen het niet via e-mail rond, nee we komen langs. Elke maand gaan we langs bij de klant op locatie om de Office 365 ontwikkelingen en usage updates door te nemen.

Meer weten?
Dong Yun weet er alles van

We gooien het niet over de schutting, we sturen het niet via e-mail rond, nee we komen langs. Elke maand gaan we langs bij de klant op locatie om ontwikkelingen door te nemen. Heb je een vraag? Bel mij dan via +31 6 11 79 59 66 of stuur mij een mail.
Stuur Dong Yun een mail