Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.

Tom de Bakker

Brand Marketing

Chantal van Velzen

Product Marketing

Simone Willems

Campagne Marketing
Marketing

Database Marketeer

Junior Level Lijnden, Gouda en/of thuis 32-40 uur

Vind jij het leuk om cijfers te analyseren en potentiële nieuwe klanten te vinden? Dan word je vast enthousiast van de functie Database Marketeer. In deze functie werk je samen met Marketeers en zoek je nieuwe afnemers van onze projecten en diensten.

Als Database Marketeer ben je verantwoordelijk voor het analyseren van data. Deze zet je vervolgens om in praktische informatie voor het marketingteam. Je kijkt naar de cijfers en evalueert campagnes, met als doel dat een potentiële klant een dienst of project afneemt. Deze info gebruiken de Marketeers om de dienstverlening te verbeteren, campagnes te optimaliseren of om relevante content te bieden. Ben je op zoek naar een baan in marketing, maar wil je het liefst ook in IT werken? Dan is dit de perfecte functie, want hier komen deze twee werelden mooi samen.

Tom de Bakker

Brand Marketing

Chantal van Velzen

Product Marketing

Simone Willems

Campagne Marketing
Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Data analyseren
Marketeers adviseren
Koppelingen realiseren
Optimalisatie
Data analyseren

Jij houdt je dagelijks bezig met het analyseren van cijfers en klantinformatie en vertaalt dit door naar inzichten.

Marketeers adviseren

Op basis van de resultaten stel je rapportages op en spar je met het marketing team om processen te optimaliseren. Je hebt hierin een adviserende rol. Samen bedenken we manieren om het merk Wortell verder te ontwikkelen.

Koppelingen realiseren

Zorgdragen voor zuivere inzichten in de ROI van campagnes van nieuw contact- tot getekende offerte. Jij zorgt voor een koppeling tussen Hubspot en Dynamics waardoor we betere target audiences kunnen samenstellen en gericht campagnes voeren.

Optimalisatie

Het optimaliseren van klant en prospect informatie. Jij bent verantwoordelijk voor het data verrijken met Lead informatie.

We zoeken echt een topper

Wat heb je nodig?

  • Hbo werk-/denkniveau;
  • Bekend met Marketing automation tools en kennis van Hubspot is een pre;
  • Ervaring met het werken en beheren van CRM-systemen, het werken met rapportage en dashboard tools;
  • Jij bent analytisch ingesteld en Excel kent voor jou geen geheimen.
Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet je dag eruit?

Maandag 10:00-12:00: Data verrijking
Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-15:00: Marketing funnel optimalisatie
Dinsdag 11:00-12:00: Marketing advies
Dinsdag 13:00-14:00: Brainstorm online event
Woensdag 09:00-10:00: 1-op-1 marketeer
Woensdag 11:00-12:00: HubSpot induiken
Woensdag 12:00-13:00: Lunch
Woensdag 16:00-17:00: Data verrijken
Vrijdag 12:00-13:00: Lunch
Vrijdag 13:00-14:00: Webinar sector Industrie
Vrijdag 16:00-17:00: Sprintafsluiting

Bij Wortell begrijpen we elkaar: we zetten mensen op de eerste plaats. Hier werk je samen met een team van experts, werk je elke dag met de laatste technieken, met als doel om onze klanten in hun kracht te zetten. Want dat is volgens ons waar technologie voor staat: we empower people, zodat in een wereld vol verandering het nog steeds de mensen zijn die het verschil kunnen maken.

Kortom

“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”

Groeipad

Marketeer
Database Marketeer
Campaign Manager

Worteller worden?

Vragen over deze vacature?

Neem contact met ons op!
Mylène Nijman Recruiter