Managed Services

Dag oude omgeving, hallo cloud! Of ja, een oplossing in de eigen omgeving kan natuurlijk ook. Of allebei. Wat het ook wordt; stabiel is het sowieso. Wij bieden diverse mogelijkheden om IT uit te besteden en streven daarbij naar 100 % ontzorging van de klant. Of het nou on-premise, hybride of in een cloudomgeving staat.

Beheer uitbesteden met Managed Services 

Als de nieuwe omgeving staat, nemen we het beheer ervan over. Of dat nou on-premise, hybride of in een cloudomgeving staat. We streven naar 100 % ontzorging van de klant.
Bovendien houden we je op de hoogte van wat er speelt in de ICT wereld en wat er gaat komen in de toekomst. Want je vind het belangrijk om bij te blijven, maar hebt simpelweg te weinig tijd.  En we gooien het niet over de schutting, we sturen het niet via de e- mail rond. Nee, we komen langs.   

Wat houdManaged Services in? 

  • Wij leveren preventief beheer, oftewel: monitoring, patchmanagement en back-up 
  • Wij helpen bij verstoringen: 24/7 
  • Wij helpen jou vooruit kijken op het gebied van security 
  • Wij zorgen dat je grip houdt op innovaties en updates, dit noemen wij continuous innovation 
  • Wij proberen zo veel mogelijk processen bij de Servicedesk te automatiseren en dat zorgt voor lagere kosten 
  • Maandelijks overleg 

De ultieme klantbeleving staat voorop

Het beheren van jouw IT omgeving wordt uitgevoerd op basis van goede afspraken. Afspraken over beschikbaarheid en oplostijden leggen wij vast in een Service Level Agreement (SLA). En afspraken zijn nodig, maar geen doel op zich. Tenminste niet voor ons. Wij stellen de klantbeleving voorop. De klantbeleving meten wij aan de hand van een aantal vooropgestelde KPI’s in de Experience Level Agreement (XLA). Denk bijvoorbeeld aan werkplek tevredenheid en gebruiksvriendelijkheid voor de eindgebruiker.  

Je krijgt tenslotte een Customer Experience Manager aan je gekoppeld. Dat is je vaste aanspreekpunt binnen Wortell. Dat houdt het makkelijk. 

Enthousiast?

Goed nieuws. Als we jouw omgeving geïmplementeerd hebben, kan de onboarding snel plaatsvinden. Wij kennen de omgeving immers al. Het gaat in deze stap dus om het minimaal noodzakelijke als toegang, overdracht van documentatie en het inrichten van beheer. 

Managed Services: de feiten op een rij

  • ISO 27001 en 27002 gecertificeerd
  • On-site support op aanvraag
  • Collega’s van de servicedesk staan 24/7 klaar per e-mail en telefoon.
  • Wij helpen jou met adoptie, innovatie en ontwikkeling van nieuwe oplossingen
  • Meer dan 20 jaar ervaring in het ontzorgen van onze klanten

 

Gerelateerde kennis

2 min Blog

Hoe wij scholen helpen bij een vlekkeloze examenperiode

Harm-Jan van Tiel
2 min Blog

Ik heb een Customer Experience Manager. En nu?

Susan Schoone

Meer weten?

Guido weet er alles van

Heb je een vraag? Bel mij dan via 06 41 25 37 65 of stuur mij een mail.
Stuur Guido een mail