Beheer uitbesteden met Managed Services
Als de nieuwe omgeving staat, nemen we het beheer ervan over. Of dat nou on-premise, hybride of in een cloudomgeving staat. We streven naar 100 % ontzorging van de klant.
Bovendien houden we je op de hoogte van wat er speelt in de ICT wereld en wat er gaat komen in de toekomst. Want je vind het belangrijk om bij te blijven, maar hebt simpelweg te weinig tijd. En we gooien het niet over de schutting, we sturen het niet via de e- mail rond. Nee, we komen langs.
Wat houdt Managed Services in?
- Wij leveren preventief beheer, oftewel: monitoring, patchmanagement en back-up
- Wij helpen bij verstoringen: 24/7
- Wij helpen jou vooruit kijken op het gebied van security
- Wij zorgen dat je grip houdt op innovaties en updates, dit noemen wij continuous innovation.
- Wij proberen zo veel mogelijk processen bij de Servicedesk te automatiseren en dat zorgt voor lagere kosten
- Maandelijks overleg
Managed Services: de feiten op een rij
- ISO 27001 en 27002 gecertificeerd
- On-site support op aanvraag
- Collega’s van de servicedesk staan 24/7 klaar per e-mail en telefoon.
- Wij helpen jou met adoptie, innovatie en ontwikkeling van nieuwe oplossingen
- Meer dan 20 jaar ervaring in het ontzorgen van onze klanten
Workshop: Azure als platform
Bekijk evenementMeer weten? Download de brochure
Benieuwd hoe wij jouw IT omgeving beheren op basis van zowel de SLA als XLA. Lees onze brochure waar we dit uitgebreid vertellen
Meer weten?
Guido weet er alles van
Heb je een vraag? Bel mij dan via 06 41 25 37 65 of stuur mij een mail.
Stuur Guido een mail