Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.

Giarte-onderzoek: Wortell komt als winnaar uit de bus!

Ieder jaar voert Giarte Outsourcing Performance uit, de grootste benchmarkstudie van IT managed services in Nederland. Voor dit onafhankelijke onderzoek worden circa vijftig organisaties onder de loep genomen. De hoofdvragen: wat zijn hun kwaliteiten? Hoe doen ze het ten opzichte van andere managed-services-providers? In welke mate voldoen ze aan de klantverwachting? En hoe blij zijn klanten nu écht? Het resultaat is om over naar huis te schrijven: Wortell is door klanten als beste beoordeeld! Giarte stelde vast dat wij de meeste 'superfans' hebben van alle deelnemende organisaties. Een uitkomst waar we enorm trots op zijn. Ons motto, 'We Empower People', betekent immers dat we mensen blij willen maken met technologie. Outsourcing Performance bevestigt dat we daarmee op de goede weg zitten.

Outsourcing Performance: uit de 'schaduw', in de schijnwerpers

Wie wil deelnemen aan Outsourcing Performance, valt in het eerste jaar onder een zogenaamd schaduwonderzoek. Pas in het tweede jaar mag je meedraaien in de daadwerkelijke studie, waarvan de resultaten in een boekje worden gepubliceerd. Een cruciale vraag die Giarte aan klanten stelt is: zou je je serviceprovider aanbevelen aan anderen? Het antwoord hierop geeft enorm veel inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening – en wel middels een 'fanscore', die wordt bepaald door het aantal respondenten dat 'Ja' of 'Absoluut' aanvinkt. Op dit gebied is Wortell als duidelijke winnaar uit de bus gekomen: 55% van alle ondervraagde klanten zou ons absoluut aanbevelen. Ter vergelijking: bij de organisatie die tweede werd was dit percentage 47% en het laagst beoordeelde bedrijf kon slechts rekenen op 6%. Met andere woorden: Wortell stak er met kop en schouders bovenuit!

Gesterkt in de juiste koers én leren van feedback

Outsourcing Performance heeft voor ons twee mooie uitkomsten gehad. Allereerst voelen we ons ontzettend vereerd dat onze klanten ons zo goed hebben beoordeeld. Hieruit blijkt dat we in veel opzichten de juiste koers varen en hier gaan we graag mee door. Daarnaast zijn er uit het onderzoek verschillende feedbackpunten over ons algemene functioneren naar voren gekomen. Ook dat vinden we heel fijn, want zo zien we op welke gebieden we kunnen groeien. Dit soort kennis is van onschatbare waarde, zeker voor een lerende organisatie als Wortell. Ons doel: op naar een nóg betere score!

Meer over Managed Services

Ga naar Zelf Azure beheren: 'do' of 'don't'?
Blogpost / 22-10-2021

Zelf Azure beheren: 'do' of 'don't'?

Azure ziet er eenvoudig uit en draait soepel, toch zit het onder de motorkap behoorlijk complex in elkaar. Denk je erover om Azure zelf te beheren? Of...
Ga naar Zo werken wij samen met onze klanten in de educatie
Blogpost / 22-7-2019

Zo werken wij samen met onze klanten in de educatie

Wortell werkt al vele jaren samen met klanten in de educatie, een sector die specifieke aandachtspunten kent. Hierdoor kiezen veel klanten voor een Ma...
Ga naar IT-beheer in de cloud
Blogpost / 12-5-2015

IT-beheer in de cloud

Steeds meer IT-diensten ‘verdwijnen’ naar de cloud in de vorm van applicaties of infrastructuur die als dienst wordt afgenomen bij Microsoft en andere...