Ga naar content
Wij zijn de #1 Microsoft partner van Nederland
header_top_slogan_short
Console Werken bij

Persoonlijk en efficiënt communiceren? Kies voor telefonie via Teams

Hoe digitaal we ook werken, persoonlijk contact blijft van onschatbare waarde. En met technologische oplossingen van onder meer Microsoft krijgt bellen voorgoed een nieuwe invulling. Bij Wortell trekt Teams Calling aan de kar van deze digitale omwenteling. Maar wat is dit nu juist Teams Calling en hoe helpt het jouw organisatie vooruit? 

Telefonie in een nieuw jasje 

Het is opvallend dat veel bedrijfswebsites tegenwoordig geen telefoonnummer meer vermelden. Klanten en leveranciers moeten hun vragen, opmerkingen of klachten indienen via een invulformulier, e-mail of virtuele assistent. Hoewel deze tools nuttig zijn om up-to-date te blijven, hebben ze ook een groot nadeel: het is complex om een verzoek of probleem over te brengen. En de interpretatie van het antwoord kan verkeerd zijn.  

Een persoonlijke conversatie of een spraakgesprek biedt meer context en helpt dikwijls sneller tot de juiste oplossing te komen. Zeker de coronacrisis heeft het belang hiervan onderstreept. Krijg je al schrik voor een zoveelste kanaal dat je meer energie kost dan geeft? Niet als je de brug slaat tussen communicatie en technologie. Telefonie via Teams kan je helpen!  

Telefonie via Teams: meer dan een moderne telefooncentrale  

Telefonie via Teams houdt in dat je belt via de bekende toepassing. Simpel, maar krachtig. En bellen gaat hier verder dan je gewone telefoongesprek. Vergaderen via video, bestanden delen en chatten gebeurt op één vaste plek. Met telefonie via Teams bel je en ontvang je dus ook oproepen, net zoals met een gewone telefoon. Alleen heb je nu meer controle en flexibiliteit.   

Bellen via Teams transformeert je Teams-omgeving tot een waardige telefooncentrale in de cloud. Je hebt dus geen afzonderlijke infrastructuur meer nodig voor je telefoonsysteem. Ook kun je bellen met zowel je medewerkers als externe partijen. Vaste lijn, mobiel of via het Teams-platform? Op kantoor, thuis en onderweg: dankzij deze moderne oplossing komt alles naadloos samen. Altijd en overal.  

Ontdek alles over Teams Calling

Wil je slimmer communiceren en je team verbonden houden, altijd en overal in één applicatie. Download de brochure en lees meer over Teams Calling.

De voordelen van Teams Calling, jouw flexibele oplossing voor telefonie  

Bij Wortell is deze cloud oplossing de kern van Teams Calling. De toegevoegde waarde van Teams Calling zit in drie belangrijke voordelen:  

  • Flexibiliteit: je kunt altijd en overal bellen en gebeld worden. Teams Calling werkt op je computer, tablet of smartphone. Zolang je een internetverbinding hebt, blijf je verbonden. 

  • Productiviteit: je communiceert en werkt simpelweg efficiënter. Weg met die losse systemen voor bellen, videovergaderingen of berichten. Alles gebeurt voortaan binnen je vertrouwde platform. 

  • Kostenbesparing: zeg je aparte telefooncentrale gerust vaarwel. En maak je vooral geen zorgen over aanvullende kosten voor upgrades of onderhoud Teams Calling gebruik je aan een vast tarief per maand, op maat van je behoeften en het aantal gebruikers.   

Nog niet helemaal overtuigd? Misschien geven de verhalen van onze klanten je een beter idee. Zo geniet Brink.nl al enkele jaren de voordelen van Teams Calling.

Teams Calling succesverhaal
“Het is mooi dat medewerkers nu binnen Teams – dus op één plek – met diverse tools kunnen werken: videovergaderen, telefonie, documentenbeheer, planning én het intranet”, klinkt het bij IT-manager Dirk Remery. “Medewerkers gebruiken diverse tools op één vaste locatie, en dat op een flexibele en budgetvriendelijke manier!"

Meer informatie over Teams Calling

Wortell geeft je de kans om Teams Calling snel en eenvoudig in je eigen Teams-omgeving te testen. Informeer vandaag nog naar de opties!