Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.

Voeg een OneNote toe aan Microsoft Teams

OneNote in Microsoft Teams

Onenote zat standaard in jouw Microsoft Teams, echter verdween het plotseling en moet je er nu wat moeite voor doen. In deze blog leg ik uit hoe je een OneNote aan Microsoft Teams kunt toevoegen.
Open jouw Team waarin de OneNote toegevoegd moet worden.

Hierna klikken we op het + teken onder Algemeen. Er opent nu een scherm met alle apps die beschikbaar zijn om toe te voegen.

In het scherm selecteren we OneNote. Er verschijnt een keuze menu.

Het eerste menu is nieuw, hier kun je een nieuw notitieblok(OneNote) toe voegen. Bij de 2e optie kun je kiezen uit alle notitieblokken die al aanwezig zijn binnen de Microsoft Teams en SharePoint omgeving.

De laatste optie is van belang op het moment dat je een reeds bestaand notitieblok (OneNote) wilt toevoegen aan je Team. Dit kan dus een notitieblok zijn die op een hele andere plaats staat in de omgeving.

Wanneer je hier de link hebt geplaatst en op 'opslaan' klikt zal de OneNote worden toegevoegd aan het team.

Meer over Microsoft Teams