Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.

Wortell voor de derde maal lid van exclusieve Microsoft Partner Advisory Council

Nieuws Hybride werken
Artificial Intelligence
5-5-2023

Microsoft heeft, in navolging van Danny Burlage, CEO, en Maarten Goet, CTO bij Wortell, nu ook Femke Cornelissen, Technical Evangelist, uitgenodigd deel te nemen aan een Microsoft Partner Advisory Council (PAC) namens Wortell. Zij zal deelnemen aan het Modern Work Partner Advisory Council.

Microsoft Partner Advisory Councils

Deze exclusieve adviesraden rondom een specifiek thema zoals Work of Security bestaan elk uit ongeveer 20 personen wereldwijd die zijn uitgenodigd om advies en feedback te geven over de verbetering en doorontwikkeling van Microsoft-producten en diensten. Microsoft Partners wereldwijd vinden het een eer om uitgenodigd te worden voor de adviesraad. Het biedt Wortell de mogelijkheid om de komende jaren invloed uit te oefenen op strategische keuzes en de roadmap voor de producten en diensten van Microsoft.

"Ik ben heel enthousiast om deel te mogen nemen aan het Modern Work Partner Advisory Council en hiermee onze klanten te vertegenwoordigen bij Microsoft. Hun wensen en behoeften kan ik inbrengen voor de doorontwikkeling van Microsoft haar producten en diensten, zodat wij nog beter kunnen aansluiten bij de klantwensen. Daarnaast brengt dit partnerschap ook inzicht in de nieuwste innovaties die gaan komen, waarmee wij onze klanten kunnen adviseren, zoals bijvoorbeeld Microsoft Copilot." aldus Femke Cornelissen.

Modern Work PAC bijeenkomst

Het Modern Work Partner Advisory Council focust zich op productivity en hybride work met Microsoft 365, Windows 11 en AI. De raad komt minimaal twee keer per jaar samen en zal in oktober 2023 weer bijeenkomen. Hierin worden de leden meegenomen in de nieuwste producten en diensten die zullen worden uitgebracht en vinden er feedback sessies plaats. De komende periode zal mede in het teken staan van de introductie van Copilot, en hoe AI kan bijdragen aan Microsoft missie om elke persoon en elk bedrijf te empoweren.

Meer over Hybride werken

Ga naar Wortell en Kwintes sluiten een vijf-jarig contract voor het beheer van de moderne werkplek op basis van Microsoft 365.
Blogpost / 14-7-2023

Wortell, een Microsoft Powerhouse, heeft vandaag aangekondigd dat zij een strategisch partnerschap zijn aangegaan met Kwintes, een vooraanstaand bedri...