Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.

Wortell in top 5 Microsoft Security Partners wereldwijd tijdens Microsoft Security Excellence Awards

MxDR (Managed eXtended Detection and Response)
5-5-2023

Wortell is met trots geëindigd in de top 5 van de Microsoft Security Excellence Awards, in de categorieën Innovatie en Diversiteit/Inclusiviteit.

De prestigieuze awards worden georganiseerd door de Microsoft Intelligent Security Association (MISA), een programma van Microsoft waar slechts 60 partners wereldwijd onderdeel van zijn. Wortell is sinds 2019 lid van MISA, op basis van haar onderscheidende positie op het gebied van Microsoft Security.

"We zijn verheugd om wereldwijd tot de top vijf te behoren van Microsoft Security Partners. Dit is een erkenning van de expertise van ons Cloud Security Operations Center (CSOC) en onze innovatieve MXDR-dienst", aldus Maarten Goet, CTO bij Wortell.

De MXDR-dienst (Managed eXtended Detection and Response) van Wortell biedt 24/7 365 dagen per jaar proactieve monitoring én response van cyberdreigingen, op basis van Microsoft Defender en Microsoft Sentinel en de jarenlange expertise van Wortell. Via ‘vulnerability management’ analyseert Wortell kritisch de omgeving en voert het wijzigingen door om deze veiliger te maken.

Voor de categorie 'Innovatie' diende Wortell een casus in rondom haar nieuwe Industry Protect, een oplossing vanuit het MXDR-portfolio. Met deze oplossing kunnen kritische systemen zoals bijvoorbeeld waterwerken, fabrieken en parkeergarages effectief worden beveiligd.

In de categorie 'Diversiteit/Inclusiviteit' presenteerde Wortell haar initiatieven op het gebied van diversiteit en inclusie binnen de organisatie. Het bedrijf is trots op de erkenning die het heeft gekregen voor zijn toewijding aan het bevorderen van een diverse en inclusieve werkomgeving.

"Deze erkenning benadrukt de impact die we maken met onze dienstverlening en onze D&I-aanpak, en het feit dat deze impact wordt erkend," aldus Femke Cornelissen van Wortell.

Naast deze erkenning mag Wortell zich Finalist noemen voor komende 12 maanden, waarmee het bedrijf kan laten zien dat het zich in de top-5 van wereldwijde partners bevindt. Dit is een aanvulling op de bestaande accreditaties van Wortell, zoals onder andere het Microsoft MXDR-label en het MISA-lidmaatschap.

"Ik ben dankbaar voor iedereen die elke dag weer hard werkt om onze (security) oplossingen bij klanten neer te zetten," voegt Alex Smits, directeur Cybersecurity van Wortell toe. "Dit is een belangrijke erkenning voor het harde werk van ons team en onze voortdurende inzet om onze klanten de beste beveiligingsoplossingen te bieden."

Managed Detection and Response

Meer weten?