Aanpak

Het verschil maken we met onze aanpak. We begrijpen dat je niet iedere dag nieuwe technologie introduceert op de werkvloer. Daarom maken we strategie en uitvoering even belangrijk als het wegwijs maken van gebruikers. Het resultaat? Blije mensen die slim werken.

Aanpak 

We weten als geen ander hoe groot de impact kan zijn van nieuwe software en systemen op de werkvloer. Daarom begeleiden we je door het hele proces: van advies, implementatie, wegwijs maken van de eindgebruikers tot en met zorgeloos beheer

Envisioning

Voor vertrek bepalen we eerst de bestemming. En de route. Want zonder duidelijke richting groeit een omgeving namelijk al snel uit tot een woekerende ICT-nachtmerrie. 

Daarom vertalen we in een roadmap je doelstellingen naar concrete oplossingen. Dat doen we op basis van best practices en nieuwe innovatieve technologie. Het wiel hebben we vaak al uitgevonden.  

Enable

Dag oude omgeving, hallo cloud! Of ja, een oplossing in de eigen omgeving kan natuurlijk ook. Of allebei. Wat het ook wordt; stabiel is het sowieso. Dat betekent niet dat het systeem in beton is gegoten. Integendeel. Dankzij een agile-werkmethode zijn we net zo flexibel als onze klanten. Wel zo fijn in een wereld die razendsnel verandert. 

Adopt

Nieuwe systemen kunnen gebruiken is één ding. Nieuwe systemen willen gebruiken is een heel andere tak van sport. Veranderingen roepen vaak weerstand op, ook als het goede veranderingen zijn. Dat snappen wij, dus bedenken we een slimme adoptiestrategie. Zo maken we je mensen niet alleen vertrouwd met de nieuwe software, maar zien ze ook het nut voor hun eigen werkzaamheden.   

Evolve

Door nieuwe werk- en denkmethodiek te introduceren stomen we je IT-afdeling klaar voor een nieuwe manier van werken. Dankzij cloud-technologie en slimme beheerdiensten hoeven zij zich niet bezig te houden met IT-beheer. In plaats daarvan kunnen ze zich volle bak richten op de verbetering van dienstverlening naar klanten. 

Digital Transformation

Nu alles staat helpen we je mensen op een nieuwe manier te werken. Deze leidt tot een modernere dienstverlening, gevolgd door nieuwe klantervaringen. Betere klantervaringen ook, die aansluiten bij wat een klant anno nu verwacht. Kortom: meer winst dankzij de slimme inzet van technologie. En daarmee is de cirkel rond.