Data & AI : zo werkt het voor de retail

23 January 2020

We gebruiken data niet alleen meer om te bekijken wat er ís gebeurd of wat er nú gebeurt. Met behulp van Kunstmatige Intelligentie ofwel Artificial Intelligence (AI) stellen we aan de hand van data ook vast wat er naar verwachting gáát gebeuren. Benieuwd hoe de ontwikkeling van data en AI er voor organisaties in de retail uit ziet? Schrijf je dan nu in!

Intelligente oplossingen

Op donderdag 23 januari organiseren wij in samenwerking met Microsoft een kosteloze workshop die in het teken staat van het ontdekken en ontwikkelen van intelligente oplossingen op het Microsoft Azure platform. De workshop vindt plaats van 09:00 uur- 13:00 uur bij Microsoft en we sluiten af met een lunch.

Inspireren, design thinking en voorspellen

We beginnen de workshop met een dosis inspiratie. We leren je welke AI technologieën beschikbaar zijn op Microsoft Azure en delen onze nieuwste klantcases binnen de retail.
Vervolgens gaan we aan de hand van een Data Science Canvas bepalen wat een mogelijk scenario binnen jouw organisatie kan zijn en hoe dit concept ontwikkeld kan worden. Design thinking dus! In het laatste deel van de workshop gaan we hands-on aan de slag en laten we jou ervaren hoe makkelijk het is om met een dataset een voorspelmodel te bouwen.

Voor wie

Je hebt te maken met: datawarehouse, dashboards, besluitvorming op basis van data, voorspellingen maken, innovaties.

Je bent werkzaam als: IT manager, Developer, Data scientist, CEO, CFO, Innovatie manager.

De workshop is niet technisch. Het is juist zo opgezet dat het zowel voor IT als voor collega’s uit de business interessant is. En of je nu klant bent of niet. We delen onze kennis graag!

Reden genoeg, schrijf je in voor dit gratis event
Let op: er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. 

Inschrijven

Data-intelligence-team: bouwen aan de toekomst, mét de juiste versterking!

Lees het blog

Deel je enthousiasme

Guido Ploum

Als sectormanager voor de zakelijke dienstverlening help ik organisaties bij hun digitale transformatie. Ik heb een duidelijke focus op de levering van waarde aan klanten op een pragmatische en collaboratieve manier.

Stuur een e-mailBekijk alle blogs van