Whitepaper: De 7 manieren waarop een chatbot geld bespaart

Veel organisaties kampen met dezelfde problemen. Vaak horen we dat medewerkers minder productief zijn dan ze zouden kunnen zijn, omdat ze niet optimaal gebruik maken van de tools die ze tot hun beschikking hebben. Hierdoor komen veel repeterende vragen binnen op de servicedesk, waarbij ook het werkplezier van de medewerkers op de servicedesk verlaagd wordt en ze minder proactief te werk kunnen gaan dan ze zouden willen. En doordat de kennis van de bestaande tools onvoldoende is, wordt de kans groter dat er een shadow-IT ontstaat die zich buiten het zicht van de IT-afdeling vormt. Uiteraard kan dit leiden tot gevaarlijke situaties, zeker met het oog op veiligheid van de data.

Geld besparen met een chatbot

Om deze risico’s tegen te gaan, kan het inzetten van een chatbot grote veranderingen teweeg brengen. Sterker nog; dankzij een chatbot worden er zelfs mogelijkheden gecreëerd om geld te besparen.

Benieuwd hoe je geld kan besparen met een chatbot?

Lees in dit whitepaper de zeven manieren waarop een chatbot geld kan besparen op een rij.

Download whitepaper

De 7 manieren waarop een chatbot geld bespaart.

Deel je enthousiasme