Optimale productiviteit, géén overbelaste servicedesk: ontmoet chatbot Jim

Overdruk in de industrie

In de industrie sector heerst momenteel een overdruk. De branche moet een veelvoud aan opdrachten invullen en er is een schrijnend tekort aan personeel. Dé uitdaging: hoe zet je je personeel en de technologie die zij tot hun beschikking hebben zo efficiënt mogelijk in? Het blijkt dat technologie vaak slechts voor de helft wordt gebruikt. Erg zonde, want zo benut je je potentieel niet optimaal. Gelukkig bestaat hier een oplossing voor: Jim. Wie dat is? Een chatbot die prangende vragen beantwoordt. Met Jim kun je een vraag-antwoordgesprek voeren. Benieuwd naar deze nieuwe chatbot? In deze blog stellen we hem graag aan je voor! 

Waarom Jim? 

Vergeet trainingen waaraan je een of meerdere dagen kwijt bent. Vergeet het maandenlange traject dat je moet doorlopen om een oplossing écht te kunnen gebruiken. Met Jim kun je direct op een simpele manier communiceren. Dat heeft verschillende voordelen. Wat je bijvoorbeeld kunt voorkomen is dat je een nieuwe technologie uitrolt die al snel op zijn beloop wordt gelaten. Het gevolg: servicedeskmedewerkers worden overspoeld met vragen waarop zij geen antwoord kunnen geven. Ofwel omdat ze onvoldoende kennis hebben over de technologie in kwestie, of omdat ze geen capaciteit hebben.

Met Jim kun je zulke problemen ondervangen. Maar hoe werkt deze chatbot eigenlijk precies? 

Wat doet Jim (en voor wie)?

De dienst bevat een set aan mini-trainingen met video’s over specifieke onderwerpen. Jim draagt deze aan als antwoord op je vraag. Hij put zijn informatie uit een enorme bibliotheek. Deze zit boordevol content over Office 365-technologie – gespecialiseerde kennis die de gemiddelde organisatie niet in huis heeft.

Handig voor de hr-afdeling, want zo zorg je ervoor dat medewerkers productiever worden en méér halen uit de uren die zij tot hun beschikking hebben. Maar ook IT’ers profiteren van Jim, die een overbelasting van de servicedesk voorkomt!

Wil je snel en op een laagdrempelige manier antwoord krijgen op belangrijke technologievragen? Neem contact met ons op en vraag naar de dienst ‘Jim’.

 

Ik wil graag een demo aanvragen

Zelf JIM ervaren? Kijk welke datum bij je past en we nemen snel contact op.

Deel je enthousiasme