Top 4 grootste IT irritaties van zorgmedewerkers

En wat je er aan kunt doen

In de zorg draait het om het verlenen van zorg. Dat klinkt logisch, maar een gemiddelde dag van een zorgverlener lijkt er anders uit te zien. En de IT-systemen van zorgorganisatie lijken soms een ander doel te hebben.

Vier oplossingen voor vier irritaties

Op basis van vele gesprekken met zorginstellingen vat Wortell in deze korte paper de 4 meest gehoorde ergernissen samen, als het gaat om het gebruik van de digitale werkplek. Daarnaast wordt per ergernis een concrete oplossing geboden om deze weg te nemen of te minimaliseren.

  1. Ik moet 100 keer per dag inloggen op alle systemen
  2. Na een bezoek aan een cliënt blijft de administratie liggen
  3. Ik weet niet waar ik de informatie moet vinden
  4. Ik hoop dat ik veilig omga met gevoelige data

De top 4 irritaties van zorgmedewerkers + 5 innovatietips voor de zorg

Download deze praktische whitepaper waarin de 4 grootste irritaties worden behandeld en wat je er concreet aan kunt doen om de zorgwerkplek te verbeteren. Tevens worden 5 praktische tips gedeeld over innovatie in de zorg.

Deel je enthousiasme

Robert van Son

Het succes van een IT organisatie hangt steeds minder af van technologie. Commodity software en cloud services zorgen voor een verregaande standaardisatie van de techniek. Adoptie door de eindgebruiker en een IT organisatie die snel reageert op vragen en veranderingen zijn de sleutel tot succes. Mijn passie voor organisatiekunde en techniek drijven mij om samen met klanten op zoek te gaan naar de optimale invulling van IT én de IT organisatie. Grote dromen en kleine stapjes zijn de manier om deze doelen ook echt te realiseren.

Stuur Robert een e-mailBekijk alle blogs van Robert