Ga naar content
Wij zijn de #1 Microsoft partner
#1 Microsoft partner van NL
Console Trainingen Werken bij
Managed Services

Service Delivery Manager

Medior Lijnden, Gouda en/of thuis € 4.000,- tot € 6.500,- 32-40 uur

In jouw rol als Service Delivery Manager (SDM) bij Wortell speel je een cruciale rol. Jij zorgt ervoor dat we onze afspraken nakomen en onze dienstverlening van topkwaliteit is. Het gaat om meer dan alleen contracten; het gaat om het begrijpen van wat onze klanten echt nodig hebben en dit vertalen naar acties. Samen met je team til je onze service naar een hoger niveau, precies afgestemd op zowel de behoeften van onze klanten als onze bedrijfsmissie. Je werkt in een team vol drive. Jij beheert jouw klantenpakket met oog voor zowel hun tevredenheid als onze doelstellingen.

Deze rol vraagt om meer dan alleen zakelijk inzicht; het draait om het smeden van betekenisvolle relaties. Jouw inzet is essentieel voor het succes van onze oplossingen, gebaseerd op Microsoft-technologie. Samen bouwen we aan de toekomst van IT-dienstverlening.

Hinda Ottevanger

Service Delivery Manager

René Eijgenhuijsen

Service Delivery Manager

Joop Lobbezoo

Service Delivery Manager
Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Aanspreekpunt
Opstellen SLA’s
Bewaken scope
Rapportages
Aanspreekpunt

Jij bent dé persoon waar klanten op rekenen. Jouw taak? Hun wensen en behoeften begrijpen en deze vertalen naar actiepunten voor je team. Je staat altijd klaar, luistert en zorgt dat Wortell en de klant op één lijn zitten. Een brugbouwer, dat ben jij.

Opstellen SLA’s

Als kern van je rol, ontwerp je SLA's die precies de dienstverlening schetsen die we beloven. Dit is jouw domein binnen Wortell, waar je de verwachtingen van de klant vertaalt naar concrete afspraken. Het is jouw verantwoordelijkheid deze afspraken niet alleen vast te leggen maar ook te zorgen dat ze leven binnen ons team.

Bewaken scope

Je houdt de lijnen strak. Scope en contracten vormen je leidraad. Je bewaakt, stuurt bij en schakelt proactief met collega’s en klanten om te zorgen dat we binnen de lijntjes kleuren. En als er meer nodig is? Dan weet jij precies wanneer je onze Accountmanager inschakelt.

Rapportages

Elke maand sluit je af met een duidelijk verslag voor je klanten. Deze rapportages zijn meer dan cijfers; ze zijn het startpunt voor gesprekken over onze prestaties en eventuele bijsturing. Jij plant deze gesprekken en zorgt dat afwijkingen niet alleen besproken maar ook aangepakt worden.

We zoeken echt een topper

Wat heb je nodig?

  • Jij beschikt over een hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal drie jaar werkervaring als Service (delivery) Manager bij een MSP;
  • Kennis van ITIL-processen, bij voorkeur ITIL v3 gecertificeerd;
  • Sterke interesse in en affiniteit met de nieuwste Microsoft technologieën en IT-dienstverlening;
  • Je bent communicatief vaardig en legt makkelijk contact, of het nu je collega’s of de klant betreft.

Sluiten niet alle functie-eisen aan maar heb je wel ambitie om te leren? Dan ontvangen we alsnog graag jouw sollicitatie!

Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet je dag eruit?

Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-14:00: Schakelen met de klant
Maandag 14:00-16:00: Opstellen SLA
Dinsdag 09:00-11:00: SLA opstellen
Dinsdag 11:00-12:00: 1:1 Director Managed Services
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Woensdag 13:00-15:00: Rapportage
Woensdag 15:00-16:00: Klantoverleg
Donderdag 12:00-13:00: Lunch
Donderdag 16:00-18:00: Focustijd - Niet storen
Vrijdag 09:00-11:00: Service management meeting
Vrijdag 13:00-14:00: Koffie momentje collega
Vrijdag 16:00-18:00: Teamborrel
Mylene Nijman Recruiter

Vragen over de Service Delivery Manager vacature?

Whatsapp mij via de button rechtsonder

Groeipad

Medior Service Manager
Senior Service Manager
Services Director
Wortell is voortdurend bezig met het verkennen van de nieuwste ontwikkelingen en het is geweldig om te zien hoe men met elkaar samenwerkt en elkaar als team ondersteund. Ik kan altijd mezelf zijn, staat mijn gezin centraal en kan ik kan blijven ontwikkelen en groeien als persoon, mijn rol en ook als MVP. Wortell zet de mens centraal!
Femke Cornelissen

Wortell stimuleert me om zoveel mogelijk op mijn specialisatie in Azure te focussen. Het zit echt in het DNA van ons bedrijf om continu met de nieuwste technologieën bezig te zijn. We zijn echt een trendsettend bedrijf en dat geeft een kick!

Pascal Timens

Wortell draagt bij aan mijn professionele groei door cursussen en trainingen aan te bieden, zowel intern als extern. Daarnaast zijn er verschillende coachingstrajecten waar je je voor kunt aanmelden, zoals een certificeringstraject. Maar je kunt ook zelf met een idee aankloppen waarbij Wortell graag met je mee denkt. Je kunt alle kanten op gaan.

Mazen Abdelaal

Bij Wortell begrijpen we elkaar: we zetten mensen op de eerste plaats. Hier werk je samen met een team van experts, werk je elke dag met de laatste technieken, met als doel om onze klanten in hun kracht te zetten. Want dat is volgens ons waar technologie voor staat: we empower people, zodat in een wereld vol verandering het nog steeds de mensen zijn die het verschil kunnen maken.

Kortom

“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”

Solliciteer direct!

Sollicitatieproces

1

Even bellen?

Wij willen je beter leren kennen. In dit gesprek horen wij graag wat jou getriggerd heeft om bij Wortell te solliciteren op deze vacature. Ook is het een mooi moment om jouw initiële vragen te beantwoorden.
2

Kennismaking

We nodigen je graag uit op ons kantoor in Lijnden of Gouda voor een kennismakingsgesprek. Een van onze recruiters zal je eerste gesprekspartner zijn en jouw contactpersoon gedurende het proces. We vertellen je graag meer over Wortell en zijn ook heel benieuwd naar wat jij zoekt in een nieuwe uitdaging.
3

Vervolggesprek

Goed gevoel? Dan nemen we de volgende stap. In het vervolggesprek spreek je twee collega’s uit het team. Zij zullen je meer vertellen over de afdeling en welke uitdagingen komen kijken bij deze rol.
4

Aanbieding

Is er een match? Dan bieden wij je graag een aanbieding aan. Wij streven naar het beste aanbod wat wij jou kunnen bieden, om op deze manier aan jouw wensen te voldoen als werkgever.
5

Contract tekenen

Ga je akkoord met de aanbieding? Dan is het tijd om de kurk van de fles te schieten en je contract te tekenen! Wij gaan je klaarstomen voor onze onboarding en wensen je alvast veel plezier als nieuwe Worteller!

Meer over Werken bij Wortell

Blogpost / 13-7-2023

Microsoft Partner Award

Dit jaar bereiken we een mijlpaal bij Wortell: we vieren 25 jaar partnerschap met Microsoft! Sinds onze oprichting heeft Wortell zich toegewijd aan de...
Ga naar Microsoft Partner Award
Blogpost / 19-6-2023

Externe coaches voor Wortellers

Lees in deze blog hoe externe coaches worden betrokken om onze mensen te empoweren.
Ga naar Externe coaches voor Wortellers
Blogpost / 8-5-2023

Coaching om onze mensen te Empoweren

Lees hoe we onze medewerkers ondersteunen en ontwikkeling stimuleren met behulp van coaching.
Ga naar Coaching om onze mensen te Empoweren
Blogpost / 22-5-2023

Feedback & reflectie als basis voor groei

Lees hoe we onze medewerkers ondersteunen en ontwikkeling stimuleren met behulp van coaching.
Ga naar Feedback & reflectie als basis voor groei
Blogpost / 6-6-2023

Carriere Coaching, wat is jouw volgende stap?

Lees hoe we onze medewerkers ondersteunen met behulp van carrière coaching.
Ga naar Carriere Coaching, wat is jouw volgende stap?
Blogpost / 22-1-2023

Groei mét behoud van cultuur: wat ‘maakt’ ons Wortell?

In de afgelopen jaren is Wortell flink gegroeid. Bij veel organisaties gaat dat gepaard met een vermindering van het menselijke aspect. Omdat bij ons...
Ga naar Groei mét behoud van cultuur: wat ‘maakt’ ons Wortell?
Blogpost / 8-12-2022

We Empower People: hoe doen we dat?

De missie van Wortell luidt ‘We Empower People’. Want de mens staat bij ons centraal. Maar waaruit blijkt dit precies? In deze blogpost ve...
Duurzaamheid + vitaliteit + plezier = empowerment Ga naar We Empower People: hoe doen we dat?
Blogpost / 24-11-2022

Wortell bestaat 25 jaar! De hoogtepunten en blunders in vogelvlucht

We grijpen het 25-jarige bestaan van Wortell graag aan om kort terug te blikken op een kwart eeuw aan hoogtepunten en blunders. Danny en Luc geven een...
Ga naar Wortell bestaat 25 jaar! De hoogtepunten en blunders in vogelvlucht
Blogpost / 18-8-2022

Welkom onboard bij Wortell

Cindy Smit, onboarding medewerker bij Wortell, neemt je graag mee in ons onboardingsprogramma. Aan een nieuwe baan beginnen kan voor sommigen toch een...
Ga naar Welkom onboard bij Wortell
Blogpost / 2-8-2022

Diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusiviteit bij Wortell

Het is Pride Week in Amsterdam! En dat vieren we enthousiast mee bij Wortell. Want kunnen zijn wie je bent en houden van wie je wilt, dat vinden...
Ga naar Diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusiviteit bij Wortell
Blogpost / 14-6-2021

Echt op je plek zijn bij Wortell

De eerste maand als Worteller.
Ga naar Echt op je plek zijn bij Wortell
Blogpost / 5-5-2022

Uitstekend werkgeverschap; Wortell is een World-class Workplace

Ons motto, 'We empower people', geldt niet alleen voor klanten, maar ook voor onze medewerkers.
Ga naar Uitstekend werkgeverschap; Wortell is een World-class Workplace
Blogpost / 25-2-2021

Waarom mensen bij Wortell op nummer één staan

Ons motto, 'We empower people', geldt niet alleen voor klanten, maar ook voor onze medewerkers.
Ga naar Waarom mensen bij Wortell op nummer één staan
Blogpost / 11-12-2020

De eerste week bij Wortell

Dion legt uit hoe zij werd meegenomen in de wereld van Wortell!
Ga naar De eerste week bij Wortell