Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.
DigiWyse

IT Support Engineer

Junior Level Utrecht 40 uur

Wij zijn op zoek naar een ambitieuze IT Support Engineer. Hou jij van afwisseling in je werkzaamheden, ben jij klantgericht, maar duik je ook graag de technologie in? Dan is onze partner DigiWyse misschien wel iets voor jou!

Als IT support engineer ga je naar verschillende projecten bij onze opdrachtgevers. Zij werken op met de nieuwste Microsoft (Cloud) technologieën. Denk hierbij o.a. aan; Office 365, SharePoint, Exchange online, Intune en Azure.

Je leert veel verschillende bedrijven kennen en doet razendsnel ervaring op! Je houdt je bezig met zowel remote als onsite werkzaamheden, super veelzijdig dus!

Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Device management
Servicedesk
Werkplek-beheer
Kennisbank beheren
Device management

Laptops remote en on-site inspoelen middels Microsoft Intune en controleren of devices voldoen aan alle eisen en wetgeving.

Servicedesk

Ondersteunen van gebruikers met uiteenlopende gebruikersproblemen betreffende op het gebied van hard- en software, betreffende Microsoft Office 365, Intune, SharePoint, MS Teams, Windows 10

Werkplek-beheer

Face-to-face kantoorcollega's helpen met uiteenlopende problemen waar zij dagelijks tegenaan kunnen lopen binnen de Modern Workspace omgeving van Microsoft.

Kennisbank beheren

Het beheren van de kennisbank, up to date houden van kennisartikelen, nieuwe artikelen aan te maken als er een nieuw product of dienst in beheer kwam en regelmatig contact houden met beheerders om de informatie accuraat te houden

We zoeken echt een topper

Wat heb je nodig?

  • Je hebt een MBO 4 diploma, in de richting van IT;
  • Minstens 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Jij wil je graag verder ontwikkelen en bent bereid om IT certificeringen te halen (MCSA/Azure);
  • Het klantcontact en helpen van klanten vind jij leuk;
  • In bezit van rijbewijs B.
Klik op de items voor meer informatie

Wat bieden wij jou?

Goed Salaris
Online universiteit
Interne Coaches
Leaseauto
Certificaten
24+ vakantie dagen
Teamuitjes
Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet je dag eruit?

Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-15:00: Project assistentie
Maandag 15:00-16:00: Coaching junior collega
Maandag 16:00-17:00: Call handling
Dinsdag 10:00-12:00: Project assistentie
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Dinsdag 13:00-15:00: Studeren voor MS-900 en AZ-900
Woensdag 12:00-13:00: Lunch
Woensdag 14:00-16:00: Call handling
Woensdag 16:00-17:00: Bijwerken CMDB
Donderdag 09:00-11:00: Uitzoeken complexe incidenten
Donderdag 12:00-13:00: Lunch
Donderdag 13:00-14:00: Project assistentie
Vrijdag 12:00-13:00: Lunch
Vrijdag 13:00-15:00: Call handling
Vrijdag 15:00-17:00: Ondersteunen junior collega

DigiWyse zorgt ervoor dat je elke mooie stap in je carrière kan maken die jij zou willen. Samen met je coach ga je een ontwikkelingsplan maken. In dit plan maak je duidelijk wat jouw ambities zijn en hoe je samen met DigiWyse ervoor kan zorgen dat je je doel bereikt! Bij elk project doe je meer ervaring op en ondertussen vergoot je je kennis met het behalen van Microsoft-certificaten.

Je kiest zelf waar je de focus op legt, bijvoorbeeld Modern Workplace of Azure. Je eerste project kan 1e lijns servicedesk zijn waarin je stappen kan maken naar een skilled servicedesk. Als Skilled Support Engineer handel je alle vraagstukken zoveel mogelijk zelf af. Op die manier leer jij zelf ook het meest en ontwikkel jij je tot (senior) specialist in jouw vakgebied.

Kortom

“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”

Groeipad

De snelheid waarin je doorgroeit wordt bepaald door het tempo waarin jij je ontwikkelt in de praktijk en in theorie. Wij ondersteunen je daarbij optimaal, zodat je je in een goed tempo kan ontwikkelen tot een Cloud Engineer binnen het Azure of Modern Workplace domein. 
IT Support Engineer
Junior Cloud engineer
Cloud Engineer Azure
Skilled Support Engineer
Cloud Engineer Microsoft 365

Interesse gekregen?

Solliciteer direct!

Solliciteer direct!

1

Even bellen?

Wij willen je beter leren kennen. In dit gesprek horen wij graag wat jou getriggerd heeft om bij Wortell te solliciteren op deze vacature. Ook is het een mooi moment om jouw initiële vragen te beantwoorden.
2

Kennismaking

We nodigen je graag uit op ons kantoor in Lijnden of Gouda voor een kennismakingsgesprek. Een van onze recruiters zal je eerste gesprekspartner zijn en jouw contactpersoon gedurende het proces. We vertellen je graag meer over Wortell en zijn ook heel benieuwd naar wat jij zoekt in een nieuwe uitdaging.
3

Vervolggesprek

Goed gevoel? Mooi dan nemen we de volgende stap. In het vervolggesprek spreek je twee collega’s uit het team. Zij zullen je meer vertellen over de afdeling en welke uitdagingen komen kijken bij deze rol.
4

Aanbieding

Is er een match? Dan bieden wij je graag een aanbieding aan. Wij streven naar het beste aanbod wat wij jou kunnen bieden, om op deze manier aan jouw wensen te voldoen als werkgever.
5

Contract tekenen

Ga je akkoord met de aanbieding? Dan is het tijd om de kurk van de fles te schieten en je contract te tekenen! Wij gaan je klaarstomen voor onze onboarding en wensen je alvast veel plezier als nieuwe Worteller!

Meer over Werken bij Wortell

Blogpost / 2-8-2022

Diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusiviteit bij Wortell

Het is Pride Week in Amsterdam! En dat vieren we enthousiast mee bij Wortell. Want kunnen zijn wie je bent en houden van wie je wilt, dat vinden...
Blogpost / 18-7-2022

Traineeship Cyber Security

In het najaar start ons Cyber Security Traineeship. Binnen dit programma word je binnen twee jaar opgeleid tot een zelfstandige Security Professional.
Blogpost / 14-6-2021

Echt op je plek zijn bij Wortell

De eerste maand als Worteller.
Blogpost / 5-5-2022

Uitstekend werkgeverschap; Wortell is een World-class Workplace

Ons motto, 'We empower people', geldt niet alleen voor klanten, maar ook voor onze medewerkers.
Blogpost / 25-2-2021

Waarom mensen bij Wortell op nummer één staan

Ons motto, 'We empower people', geldt niet alleen voor klanten, maar ook voor onze medewerkers.
Blogpost / 11-12-2020

De eerste week bij Wortell

Dion legt uit hoe zij werd meegenomen in de wereld van Wortell!