Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.
People & Culture

Executive Assistant

Medior Lijnden en remote € 3.000,- tot € 4.500,- 32-40 uur

Wij zoeken een autonome, communicatieve en uitstekend georganiseerde Executive Assistent voor een cruciale rol. Jouw verantwoordelijkheid? Bijdragen aan het succes van meetings, events en interne projecten. Je draagt zorg voor het agenda- en mailboxbeheer van drie Directieleden en hun reismanagement. Je ondersteunt bij interne projecten, bewaakt deadlines en volgt actiepunten op. Als veelzijdige professional combineer je moeiteloos deze uiteenlopende taken en ga je geen uitdaging uit de weg.

Als Executive Assistent ondersteun je onze C-Suite. Het Directieteam bestaat uit zes leden met elk hun eigen specialisme en achtergrond.  Je organiseert verschillende vergaderingen, waaronder de Executive Board meetings, en bent hier ook bij aanwezig om de notulen bij te houden, actiepunten op te stellen en een risicolog bij te houden. Je werkt nauw samen onze CEO Danny Burlage, COO Brunia van Brakel en CFO Han Sanders. Jij weet waar hun prioriteiten liggen en zorgt voor een planning die daarbij aansluit. Kortom, een unieke gelegenheid om je inzicht in bedrijfsvoering te verdiepen binnen een groeiende internationale organisatie.

Ontmoet jouw collega's

Danny Burlage

CEO

Brunia van Brakel

COO

Han Sanders

CFO
Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Executive Board Meetings
Agenda- en mailboxbeheer
Interne projecten
Event- en travelmanagement
Executive Board Meetings

Je bent aanwezig bij de Executive Board Meetings. Je bereid de agenda voor, stuurt deze uit en notuleert tijdens de vergadering de belangrijkste actiepunten. Vervolgens ga jij met de actiepunten aan de slag en draag je zorg voor de invulling hiervan en neem je contact op met de betreffenden belanghebbenden.

Agenda- en mailboxbeheer

​​​​​​Je beheert de agenda en mailbox van drie Directieleden, de CEO, COO en CFO. Jij weet moeiteloos hoe je drukke schema’s vertaalt naar een heldere planning en hoe je een belangrijke Ad-hoc meeting realiseert in een volle agenda. Je organiseert de mailboxen en zorgt ervoor dat de mails met de hoogste prioriteit eerst behandeld worden. Waar nodig en mogelijk pak jij zelf vraagstukken op.

Interne projecten

Je  werkt nauw samen met verschillende projectleiders/-afdelingen om de uitrol van interne projecten te helpen realiseren. Denk hierbij aan coördinerende taken, voortgangsbewaking, het maken van presentaties en het bedenken en uitvoeren van een communicatiestrategie behorende bij het project.

Event- en travelmanagement

​​​​​​Naast het inplannen en faciliteren van de Executive Boardmeetings, verzorg jij ook diverse andere vergaderingen en events zoals strategische workshops en directiemeetings.  Je draagt actief bij aan een goed verloop en zorgt ervoor dat de actiepunten worden bijgehouden. Tevens neem je de verantwoordelijkheid voor het reismanagement op je. Je boekt vluchten en accommodaties voor drie directieleden en zorgt voor een heldere communicatie hierover.

We zoeken echt een topper

Wat heb je nodig?

  • Een afgeronde HBO- of universitaire studie;
  • Affiniteit met Communicatie en Organisatie
  • Interesse in de bedrijfsvoering van een groeiend, internationaal IT-bedrijf;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in vergelijkbare rollen;
  • Ervaring met agendabeheer en het verzorgen van vergaderingen op directieniveau;
  • Goede ervaring met werken in Excel, Word en PowerPoint, Outlook en Teams
  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet je dag eruit?

Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-14:00: Agenda beheer
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Dinsdag 13:00-14:00: Bila CFO
Dinsdag 14:00-15:00: Administratieve ondersteuning
Dinsdag 15:00-16:00: Agenda beheer
Woensdag 11:00-12:00: Agenda beheer
Woensdag 12:00-13:00: Lunch
Woensdag 15:00-16:00: Bila CFO
Donderdag 11:00-12:00: Bila CEO
Donderdag 12:00-13:00: Lunch
Vrijdag 09:00-10:00: Mailbox
Vrijdag 10:00-12:00: Meeting OR
Vrijdag 13:00-14:00: Agenda beheer
Vrijdag 15:00-17:00: Presentatie maken

Jouw hart gaat sneller kloppen van complexe bedrijfskundige vraagstukken! Je bent communicatief vaardig en legt makkelijk contact, of het nu je collega’s of de klant betreft.

Bij Wortell begrijpen we elkaar: we zetten mensen op de eerste plaats. Hier werk je samen met een team van experts, werk je elke dag met de laatste technieken, met als doel om onze klanten in hun kracht te zetten. Want dat is volgens ons waar technologie voor staat: we empower people, zodat in een wereld vol verandering het nog steeds de mensen zijn die het verschil kunnen maken.

Kortom

“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”

Vragen over de Executive Assistant vacature?

Whatsapp mij via de button rechtsonder
Kahina Fung Recruiter
Solliciteer direct!

Sollicitatieproces

1

Even bellen?

Wij willen je beter leren kennen. In dit gesprek horen wij graag wat jou getriggerd heeft om bij Wortell te solliciteren op deze vacature. Ook is het een mooi moment om jouw initiële vragen te beantwoorden.
2

Kennismaking

We nodigen je graag uit op ons kantoor in Lijnden of Gouda voor een kennismakingsgesprek. Een van onze recruiters zal je eerste gesprekspartner zijn en jouw contactpersoon gedurende het proces. We vertellen je graag meer over Wortell en zijn ook heel benieuwd naar wat jij zoekt in een nieuwe uitdaging.
3

Vervolggesprek

Goed gevoel? Dan nemen we de volgende stap. In het vervolggesprek spreek je twee collega’s uit het team. Zij zullen je meer vertellen over de afdeling en welke uitdagingen komen kijken bij deze rol.
4

Aanbieding

Is er een match? Dan bieden wij je graag een aanbieding aan. Wij streven naar het beste aanbod wat wij jou kunnen bieden, om op deze manier aan jouw wensen te voldoen als werkgever.
5

Contract tekenen

Ga je akkoord met de aanbieding? Dan is het tijd om de kurk van de fles te schieten en je contract te tekenen! Wij gaan je klaarstomen voor onze onboarding en wensen je alvast veel plezier als nieuwe Worteller!

Meer over Werken bij Wortell

Ga naar Coaching om onze mensen te Empoweren
Blogpost / 8-5-2023

Coaching om onze mensen te Empoweren

Lees hoe we onze medewerkers ondersteunen en ontwikkeling stimuleren met behulp van coaching.
Ga naar Feedback & reflectie als basis voor groei
Blogpost / 22-5-2023

Feedback & reflectie als basis voor groei

Lees hoe we onze medewerkers ondersteunen en ontwikkeling stimuleren met behulp van coaching.
Ga naar Carriere Coaching, wat is jouw volgende stap?
Blogpost / 6-6-2023

Carriere Coaching, wat is jouw volgende stap?

Lees hoe we onze medewerkers ondersteunen met behulp van carrière coaching.
Ga naar Groei mét behoud van cultuur: wat ‘maakt’ ons Wortell?
Blogpost / 22-1-2023

Groei mét behoud van cultuur: wat ‘maakt’ ons Wortell?

In de afgelopen jaren is Wortell flink gegroeid. Bij veel organisaties gaat dat gepaard met een vermindering van het menselijke aspect. Omdat bij ons...
Duurzaamheid + vitaliteit + plezier = empowerment Ga naar We Empower People: hoe doen we dat?
Blogpost / 8-12-2022

We Empower People: hoe doen we dat?

De missie van Wortell luidt ‘We Empower People’. Want de mens staat bij ons centraal. Maar waaruit blijkt dit precies? In deze blogpost ve...
Ga naar Wortell bestaat 25 jaar! De hoogtepunten en blunders in vogelvlucht
Blogpost / 24-11-2022

Wortell bestaat 25 jaar! De hoogtepunten en blunders in vogelvlucht

We grijpen het 25-jarige bestaan van Wortell graag aan om kort terug te blikken op een kwart eeuw aan hoogtepunten en blunders. Danny en Luc geven een...
Ga naar Eindhoven de gekste
Blogpost / 23-8-2022

Eindhoven de gekste

Vanaf 1 september openen wij een nieuw kantoor in Eindhoven.
Ga naar Welkom onboard bij Wortell
Blogpost / 18-8-2022

Welkom onboard bij Wortell

Cindy Smit, onboarding medewerker bij Wortell, neemt je graag mee in ons onboardingsprogramma. Aan een nieuwe baan beginnen kan voor sommigen toch een...
Ga naar Diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusiviteit bij Wortell
Blogpost / 2-8-2022

Diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusiviteit bij Wortell

Het is Pride Week in Amsterdam! En dat vieren we enthousiast mee bij Wortell. Want kunnen zijn wie je bent en houden van wie je wilt, dat vinden...
Ga naar Traineeship Cyber Security
Blogpost / 18-7-2022

Traineeship Cyber Security

In het najaar start ons Cyber Security Traineeship. Binnen dit programma word je binnen twee jaar opgeleid tot een zelfstandige Security Professional.
Ga naar Echt op je plek zijn bij Wortell
Blogpost / 14-6-2021

Echt op je plek zijn bij Wortell

De eerste maand als Worteller.
Ga naar Uitstekend werkgeverschap; Wortell is een World-class Workplace
Blogpost / 5-5-2022

Uitstekend werkgeverschap; Wortell is een World-class Workplace

Ons motto, 'We empower people', geldt niet alleen voor klanten, maar ook voor onze medewerkers.
Ga naar Waarom mensen bij Wortell op nummer één staan
Blogpost / 25-2-2021

Waarom mensen bij Wortell op nummer één staan

Ons motto, 'We empower people', geldt niet alleen voor klanten, maar ook voor onze medewerkers.
Ga naar De eerste week bij Wortell
Blogpost / 11-12-2020

De eerste week bij Wortell

Dion legt uit hoe zij werd meegenomen in de wereld van Wortell!